"עקרו אנשים מביתם ועכשיו זורקים אותם כמו חמץ"

מהדורת הבוקר No Comments on "עקרו אנשים מביתם ועכשיו זורקים אותם כמו חמץ"

ראש מועצה אזורית מטה אשר, משה דוידוביץ' לגדסי ופרידמן ב'קול חי': "השקט לא ישרוד עוד הרבה זמן. יש פה 80 אלף איש שעקורים מביתם, פליטים. עקרו אנשים מביתם ובערב פסח זורקים אותם כמו חמץ. נפש המפונים שבורה, הילדים איבדו את זה לגמרי, ומשרדי הממשלה לא בתמונה"

הרמטכ"ל הרצי הלוי בגבול הצפון
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש מועצה אזורית מטה אשר וראש פורום קו העימות בצפון, משה דוידוביץ', שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי): "ההערכה היא שהשקט לא ישרוד עוד הרבה זמן. בטח אחרי מה שהיה אתמול".

הוא סיפר על המפגש עם הרמטכ"ל אתמול: "קיבלנו סקירה מאוד מקיפה על מה שקורה בעזה ועל הפעילות בצפון שמוגדרת כמלחמה בעצימות נמוכה. יש פה 80 אלף איש שעקורים מביתם, חלקם כבר פליטים. תושבי אחד היישובים נזרקים תכף ממלון ואין להם לאן ללכת. אבסורד. עקרו אנשים מביתם ובערב פסח זורקים אותם כמו חמץ".

הרמטכ"ל בסיור בצפון אתמול | וידאו: דובר צה"ל

video
play-sharp-fill

הוא תקף: "צריך שיהיה למישהו את האומץ להגיד לנו כמה זמן אנשים יהיו מחוץ ליישובים. אומר לנו שר החינוך שאת שנת הלימודים הבאה נפתח עדיין ביישובים עקורים, הציפייה שלי שכל משרדי הממשלה באשר הם יתגייסו. הנפש של המפונים שבורה, הילדים איבדו את זה לגמרי, התפתחו שם מצבים נפשיים. משרדי הממשלה לא בתמונה. אם הממשלה לא תייצר פתרון הצפון יהיה חבל ארץ נטוש".



0 תגובות